پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اخیرا در شبکه‌های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن ادعا شده ۲۲ هکتار از اراضی شرکت نفت در جنوب استان بوشهر در آستانه انتقال فرد خاصی است. حسب صراحت حکم شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی کنگان، باوجودی که شرکت ملی نفت ایران و مدیریت امور اراضی استان علی‌رغم ابلاغ اخطاریه در جلسه رسیدگی حضور نیافته و دفاعی به عمل نیاورده‌اند". منتظر توضیحات شرکت نفت هستیم.
شعار سال: ۷ خرداد ۹۹ | ۲۲ هکتار از اراضی شرکت نفت در جنوب استان بوشهر در آستانه انتقال فرد خاصی است که حکایت از هدررفت میلیارد‌ها تومان از جیب بیت المال دارد؛ این شخص بدون داشتن سوابق مالکیت رسمی و تنها با ارائه مدارک عادی ضمن مراجعه به دادگستری کنگان موفق به تغییر نوع اراضی از موات به زراعی می‌گردد.
ماجرای انتقال زمین‌های شرکت نفت در جنوب بوشهر به فردی خاص!

 حسب صراحت حکم شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی کنگان «باوجودی که شرکت ملی نفت ایران و مدیریت امور اراضی استان علی‌رغم ابلاغ اخطاریه در جلسه رسیدگی حضور نیافته و دفاعی به عمل نیاورده‌اند».
 
برگرفته از فضای مجازی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین