پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها، صدا و سیما و منبرها در کشور باید کسانی را پررنگ کنند که به نیازمندان توجه می‌کنند، نه آنهایی که دارای حقوق‌های نجومی هستند.
شعارسال: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها، صدا و سیما و منبرها در کشور باید کسانی را پررنگ کنند که به نیازمندان توجه می‌کنند، نه آنهایی که دارای حقوق‌های نجومی هستند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در «مراسم یادواره شادروان دکتر حکیم زاده» که امروز در مجموعه کهریزک برگزار شد گفت: در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که همه چیز با پول خریده می‌شود و در این میان وجود انسان‌هایی که همه ذهن و جسمشان را در استخدام ارزش‌های والا قرار داده‌اند بسیار گرانبهاست زیرا انسانیت زمانی وجود دارد که فرد وجودش و مالش را در اختیار دستگیری از دیگران قرار دهد.

پزشکیان ادامه داد: نمی‌شود عده‌ای نیازمند و مشکل دار در کشور وجود داشته باشند اما ما سرگرم مسائل خود باشیم و ژست انسان‌های خوب را به خودمان بگیریم. این درحالیست که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و همه ما نیز معتقدیم که انسان‌های خوبی هستیم. اما باید بدانیم که نمی توان در روز قیامت جواب اعمال خود را بدهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان‌های کشور موظف هستند که توجه ویژه خود را به آن گروه از افراد اختصاص دهند که نیازمند کمک و دستگیری آنها هستند و نباید فقط با ژست گرفتن در پشت تریبون‌ها از آنها حمایت کنیم و سپس در عمل آنها را فراموش کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری آذرقلم، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1395، کد خبر: 50382، www.azargalam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین