پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ سال است پیگیر افتتاح طرح راه‌آهن میانه ـ ‌تبریز برای کاهش زمان سفر از منطقه آذربایجان به تهران هستیم، گفت: تا به حال این راه آهن ۱۶۵ کیلومتری هنوز به جایی نرسیده است.
شعارسال: مسعود پزشکیان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن همایش های اداره کل استاندارد برگزار شد، عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: یکی از مهمترین مضوعات اقتصاد مقاومتی، جذب سرمایه گذار خارجی است که امروزه با گذشت ۱٫۵ سال از تصویب احداث بزرگراه تبریز ـ مرند ـ بازرگان، هنوز خبری از آغاز اجرای آن نیست و روز به روز به تأخیر می‌افتد که این تأخیر هیچ توجیهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ سال است پیگیر افتتاح طرح راه آهن میانه ـ تبریز برای کاهش زمان سفر از منطقه آذربایجان به تهران هستیم، افزود: تا به حال این راه آهن ۱۶۵ کیلومتری هنوز به جایی نرسیده است.

نائب رئیس مجلس از این روند نیمه تمام ماندن پروژه‌ها انتقاد کرد و گفت: نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی هم با سرمایه‌گذاری خارجی‌ها به تصویب رسیده ولی در پیچ و خم بروکراسی اداری گیر کرده و هنوز بلاتکلیف است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سرعت پروژه‌های نیمه تمام را تعیین تکلیف کنیم، ابراز داشت: نباید فرصت‌ها را از دست داد چراکه منابع ملی اینگونه مستهلک می‌شوند.

وی پروژه انتقال آب ارس را به نفع منطقه خواند و گفت: این موضوع نیز مانند نمونه‌های قبلی در ساختار و بروکراسی اداری گرفتار شده و باید به سرعت برای حل مشکل آن و آغاز عملیات اجرایی اقدام شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: در پروژه‌های سفر ریاست جمهوری نیز هنوز ابهاماتی وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود ضمن اینکه این همه تأخیر و سنگ‌اندازی در پروژه‌ها پذیرفتنی نیست.

با اندکی اضافت و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی اهر وصال، تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1395، کد خبر: 86952، www.aharvesal.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین