پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
‌مدیر عامل شرکت گاز استان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز و نقش آن در ایجاد آلودگی هوای شهر تبریز گفت: یقه نیروگاه تبریز را نگیرید.

شعار سال:


ولی الله دینی با اعلام این مطلب گفت: نیروگاه تبریز از اول سال جاری بنا به‌ اضطرار تاکنون فقط ۱۲ روز‌ محدودیت مصرف گاز داشته که سه روز آن به دلیل افزایش یکباره و ناگهانی مصارف خانگی طی دوهفته گذشته بوده که با اتخاذ تمهدات لازم و تامین گاز توسط شرکت گاز استان مشکل حل شد. وی خاطرنشان کرد: تامین گاز مراکز صنعتی بر عهده شرکت گاز است، برخی مسئولان در روزهای اخیر‌ منشأ آلودگی هوای تبریز را به نیروگاه‌ تبریز و مصرف مازوت در این نیروگاه نسبت می‌دهند، در حالی که اساسا طی 10 روز اخیر نیروگاه تبریز تماما گاز مصرف کرده و آمار وارقام مصارف آن در این شرکت موجود است.

وی با بیان اینکه آلایندگی فرمول دارد، گفت: باید نسبت آلایندگی بخش‌های مختلف بررسی شود و با مردم مطرح شود، در این‌باره نباید فرافکنی صورت گیرد. دینی اضافه کرد: ما مسئول پاسخگویی در خصوص آلودگی هوا نیستیم‌ و تمام تلاش خود را در تامین گاز مصرفی بخش‌های مختلف از مصرف خانگی تا مصرف صنعتی به کار می‌گیریم.

به گفته وی، اظهار نظر‌ برخی از مسئولان در خصوص ارائه آمار میزان آلودگی ناشی از مصرف مازوت نیروگاه صحت نداشته و ارائه آمار بر مبنای اطلاعات غلط در خصوص آلودگی هوای تبریز، مشکلی را حل نمی‌کند، نیروگاه تبریز در روزهای سرد هفته‌های گذشته از گاز به عنوان سوخت بهره برده است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 16 دی 1395، کد مطلب:95101610134 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
در شرایط کمبود گاز باید تبصره های کاملا تعریف شده قانونی وجود داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین