پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۷۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اماکنی که همچنان به دلیل نگرانی از شیوع کرونا اجازه فعالیت ندارند را اعلام کرد.

شعار سال: سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازگشایی صنوفی که در دوران شیوع کرونا اصطلاحا پرخطر نامیده شدند، گفت: با تصمیم ستادملی مقابله با کرونا این دسته از صنوف نیز فعالیت خود را به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت آغاز کرده‌اند.
وی ادامه داد:، اما همچنان یکسری از صنوف، اماکن و فضا‌ها هستند که اجازه فعالیت ندارند که تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرها، اماکن سرپوشیده ورزشی گروهی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال و ... اماکن ورزشی مربوط به ورزش‌های تن به تن نظیر کشتی، کاراته، تکواندو و ... از جمله آن‌ها هستند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره اینکه آیا باشگاه‌های بدنسازی اجازه فعالیت دارند، گفت: برابر مصوبات سالن ورزش‌های انفرادی می‌توانند فعالیت کنند. به همین دلیل نیز باشگاه‌های بدنسازی امکان فعالیت دارند، اما به متصدیان آن‌ها آموزش‌های لازم داده شده و آنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی و انتقال آن به مراجعه کنندگان خود هستند.
مرادی بر ممنوعیت عرضه قلیان نیز تاکید کرد و گفت: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده علاوه بر پلمب واحد صنفی مذکور، پرونده قضایی نیز برای متخلف تشکیل خواهد شد.
وی در مورد اینکه این محدودیت‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت نیز گفت: ما تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و به نظر می‌رسد که حداقل تا نیمه خرداد موارد ممنوعیت ادامه داشته باشد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک، کدخبر: 981172، تاریخ انتشار: 9خرداد 1399، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین