پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۸۰۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دانشگاه ها خود آیین نامه ارتقای اساتید را تدوین کنند، از شیوه تدوین متمرکز آیین‌نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه‌ها انتقاد کرد.
شعار سال: محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران درباره آیین نامه ارتقاء اساتید این دانشگاه گفت: با توجه به بند ۵ آیین نامه مادر، دانشگاه تهران نیز در دو مرحله به تغییر آیین نامه خود پرداخته است.
وی ادامه داد: اکنون مرحله دوم تغییر در آیین نامه ارتقاء اساتید دانشکاه تهران را به وزارت علوم پیشنهاد داده‌ایم و تاییدیه آن دریافت کرده‌ایم. در این آیین‌نامه همکاری‌های مشترک در سطح ملی و بین‌المللی، کار‌های نوآورانه و خلاقانه و موضوعاتی که فعالیت‌های اجتماعی استاد را افزایش می‌دهد، پرنگ‌تر شده است.
نیلی تصریح کرد: اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک آیین‌نامه‌ای را برای همه دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها به صورت متمرکز در نظر گرفته است روش صحیحی نیست، دانشگاه‌های بزرگ لازم است خود به تدوین آیین‌نامه ارتقاء اساتید با توجه به شرایط خود بپردازند و در نهایت پاسخ گوی عملکرد خود باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شیوه تدوین متمرکز آیین‌نامه ارتقاء اساتید برای همه دانشگاه‌ها، مانع خلاقیت و مانور می‌شود و در حقیقت مشخص نیست در این میان چه کسی مسئولیت ضعف و یا قوت عملکرد هر دانشگاهی را دارد؛ بنابراین بهتر است هر دانشگاهی به صورت جدا گانه به تدوین آیین نامه ارتقاء خود بپردازد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، کد خبر: ۸۵۲۴۳۶، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین