پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: با بالا بردن هزینه نقل و انتقال، گرفتن مالیات از خانه های خالی و حذف سوپسیدها به دنبال تعیین تکلیف واحدهای خالی مسکن مهر پردیس هستیم.
شعارسال:مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: با بالا بردن هزینه نقل و انتقال، گرفتن مالیات از خانه های خالی و حذف سوپسیدها به دنبال تعیین تکلیف واحدهای خالی مسکن مهر پردیس هستیم.

هدایت با بیان این مطلب گفت: از مجموع ۵۲ هزار واحد در طرح قالب مسکن مهر حدود ۴۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و تا امروز ۳۰ هزار نفر مراجعه کرده اند و واحد خود را تحویل گرفته اند، اما ۱۵ هزار واحد همچنان سکونت اتفاق نیفتاده و واحد‌ها را تحویل نگرفته اند.
 
او افزود: واحد‌هایی داریم که بیش از ۱۲ مرتبه به صورت وکالتی نقل و انتقال انجام شده، ولی هنوز سکونتی صورت نگرفته است. به دنبال این هستیم هزینه نقل و انتقال برای افرادی که خریدار واقعی نیستند بیشتر شود همچنین سوپسید‌ها را کم کنیم و درصد وام به ۱۸ درصد برسد تا مردم بتوانند واحد‌های خود را اجاره دهند و به ثبات قیمت برسیم.
 
هرچه نقل و انتقال کم شود و مالیات برای واحد‌های خالی درنظرگرفته شود همچنین حذف سوپسید‌ها باعث شود که واحد‌های خالی تعیین تکلیف شوند و اجاره داده شود.
 
تعداد بازدید : 7

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  شبکه خبر  ،تاریخ انتشار:     21 خرداد 1399،کدخبر:  796342 ،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین