پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
با وجود آنکه تعاون روستائی اعلام نموده که گوجه را با قیمت کیلویی 1000 تومان از گوجه کاران خریداری می کند، کلیپ های در شبکه های اجتماعی در حال دست بدست شدن است که در ان گوجه کاران از قیمت خرید 300 تومانی ، بحث نموده و ابراز ناراحتی می کنند. گویا داستان مربوط به شهر گچساران بوده و ضرورت پیگیری مهندس غنی زاده را می طلبد.

شعار سال : نشست کارگروه خرید حمایتی گوجه فرنگی در تاریخ ۱۹ خرداد ماه با حضور احمد مشایخی مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان، معاونین، دکترفرامرز رستگاری مدیر زراعت جهاد کشاورزی جنوب کرمان، اقتداری نماینده مدیریت صنایع سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مسئولین کارخانجات رب گوجه فرنگی منطقه جیرفت و کهنوج در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی جنوب برگزار شد و مقرر گردید که گوجه با قیمت تضمینی ۱۰۰۰ تومان از گوجه کاران خریداری شود.
حالا مشکل در شهر گچساران و اعتراض کشاورزان به قیمت خرید ۳۰۰ تومانی گوجه توسط واسطه‌ها، خود را باز نمایش داده است. منتظر اقدامات مدیرعامل تعاون روستائی در ساماندهی این مشکل و معزل هستیم.

تعداد بازدید : 16

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین