پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
سیدکریم حسینی گفت: فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه از مسئولان آبفا درخواست داریم فازهای دوم و سوم طرح آبرسانی به غیزانیه را هرچه سریعتر اجرایی کنند و تا زمانی که این دو فاز تکمیل شوند، آبرسانی با تانکر به این مناطق ادامه داشته باشد.

شعار سال:سیدکریم حسینی در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه که امروز ۲۴ خردادماه در محل تصفیه‌خانه شهید الماسی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم اجرای فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه شروعی برای آبرسانی و حل مشکل آب در دیگر مناطق استان خوزستان باشد.

 وی افزود: از شمال خوزستان تا چوئبده در جنوب استان شاهد مشکلات فراوانی در آب روستایی هستیم و در تابستان که هوا گرم است این مشکلات بیشتر خودنمایی می‌کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خوزستان مشکلاتی در بحث کمبود آب شرب و همچنین کیفیت آب وجود دارد و از مسئولان انتظار داریم به این مسائل رسیدگی کنند.

حسینی با اشاره به اجرای فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه بیان کرد: از مسئولان آبفا درخواست داریم فازهای دوم و سوم طرح آبرسانی به غیزانیه را هرچه سریعتر اجرایی کنند و تا زمانی که این دو فاز تکمیل شوند، آبرسانی با تانکر به این مناطق ادامه داشته باشد.

وی افزود: انعکاس اخبار نباید به شکلی باشد که گویی کار آبرسانی به غیزانیه امروز به اتمام رسیده است و دیگر مشکلی در این منطقه وجود ندارد. قطعا تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر است اما باید در کنار اقداماتی که در اجرای شبکه و خطوط انتقال در حال انجام است، آبرسانی با تانکر به این منطقه نیز ادامه یابد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار:  24 خرداد 1399،کدخبر:99032414972،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین