پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷
به گفته نماینده اتحادیه خرمای ایران، دو کشور همسایه جنوبی یعنی عربستان سعودی و امارات متحده عربی، نخلستان های خود را توسعه می دهند و ممکن است به رقبای جدی ایران در بازار بین المللی تبدیل شوند.
شعارسال:به گفته نماینده اتحادیه خرمای ایران، دو کشور همسایه جنوبی یعنی عربستان سعودی و امارات متحده عربی، نخلستان های خود را توسعه می دهند و ممکن است به رقبای جدی ایران در بازار بین المللی تبدیل شوند.
 
وی بیان داشت: « در حال حاضر تولیدات ما ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تن در سال بیشتر از آنهاست. این امر به اقدامات فوری از جانب تولید کنندگان و بازرگانان ایرانی در این زمینه دارد برای آنکه روش های بازاریابی و تبلیغاتی خرماهای منحصر به فرد ایرانی تکمیل شود.»
 
این مقام خاطر نشان کرد که افغانستان نیز قصد دارد بخشی از مزارع خود را به کاشت نخل اختصاص دهد و افزود که به خاطر موقعیت این کشور فقط مقدار کمی زمین وجود دارد که می توانند نخل بکارند. بنابراین نمی تواند با خرماهای ایران در بازار بین المللی رقابت کنند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   سایت خبری اسپوتینگ    ،تاریخ انتشار:   27 خرداد 1399،کدخبر:  202006166581977.www.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین