پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اظهار داشت: مشترکانی که مصرف برق خود را در پیک تابستان مدیریت کنند، از بسته‌های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بهره مند می‌شوند.
شعار سال، مهندس علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در نشست خبری بااصحاب رسانه اظهار کرد:صنعت برق لازمه زندگی روزمره جامعه است که با هزینه‌های کلان تامین و برای مشترکان در بخش‌های مختلف آماده سازی شده و ارائه می‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ضمن اشاره به اینکه کشور رتبه نخست در خاورمیانه و رتبه چهاردهم جهان در صنعت برق را دارد، گفت: زیرساخت اصلی تولید و توسعه در جامعه، افتخاری برای ایران محسوب می‌گردد.
علیزاده افزود: صنعت برق از چهار حلقه در بخش‌های مختلف از تولید تا توزیع تشکیل می‌شودکه تولید در بخش نیروگاه‌ها، صنایع تولیدی و سوخت‌های فسیلی، تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و نو، بسیار حساس است که این بخش پُرهزینه‌ترین بخش‌ها است و احداث یک واحد نیز هزینه‌های بسیاری دارد. حلقه سوم توانیر توزیع انرژی برق در داخل شهر‌ها و روستا‌های استان برای همه مشترکان گرامی می‌باشد. مرحله چهارم مدیریت مصرف به سمت تقاضا محوری می‌باشدکه باید این مهم محقق شود تا از داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده شود تا انرژی برق برای ۵۷۷ هزار و ۸۵۵ مشترک را تغذیه کنیم.

علیرضا علیزاده در ادامه اضافه نمود که: سال گذشته سه هزار و ۵۱۲ مگاوات ساعت برق در اختیار مشترکین استان زنجان قرار دادیم. این مهم گویای شاخص تولید و پویایی این بخش است که این استان در سطح کشور مصرف متوسطی را دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شرکت نیروی برق در استان زنجان ۱۴ هزار و ۳۱۷ کیلومتر شبکه توزیع دارد. مشترکان خانگی ۸۰ درصد کل مشترکان استان را تشکیل می‌دهند. این بخش ۱۸ درصد مصرف انرژی برق استان را بخود اختصاص داده است. بخش تجاری و عمومی هر کدام پنج درصد مصرف کل انرژی استان زنجان را در بر می‌گیرند.

علیزاده میزان مصرف بخش کشاورزی را ۱۹ درصد کل انرژی برق استان زنجان بیان کرد و گفت: بخش صنعتی ۵۲ درصد انرژی را مصرف می‌کند که تعرفه مولد و کسب ثروت برای استان به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: بیشترین تولید و ظرفیت برق صرف موارد مولد و تولید می‌شود که این مورد شاخص استان محسوب می‌گردد.

مهندس علیزاده ضمن اشاره به پیک تابستان اظهار داشت: تابستان امسال با همکاری مشترکان انشالله پیک بدون خاموشی را سپری خواهیم کرد. ساعت طلایی مدیریت مصرف انرژی برق استان از ساعت ۱۳ تا ۱۷ بعدازظهر و ۲۰ تا ۲۲ شب تا ۱۵ شهریور عنوان شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در پایان سخنان خودافزود: مشترکانی که مصرف برقخود را در پیک تابستان مدیریت کنند، از بسته‌های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بهره مند می‌شوند.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین