پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: از میان ۱۸۰ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ۶۰ درصد آن‌ها در حوزه دیجیتال فعالیت می ‌کنند.
شعار سال، عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود ۱۸۰ شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران وجود دارد که ۶۰ درصد آن‌ها در حوزه دیجیتال مشغول به فعالیت هستند.

زارعی ادامه داد: نگاه ۱۰۰ درصد شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری به انقلاب صنعتی چهارم و بحث دیجیتال است. پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بستر خوبی برای تحقق این امر ایجاد کرده است. ما با تاسیس مرکز تحول دیجیتال در پارک علم و فناوری به انتقال تکنولوژی خواهیم پرداخت.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: تصمیم گرفته ایم تا ایجاد تکنولوژی کنیم و آن را به فروش برسانیم لذا با این فرض، ضرورت دارد تا در حوزه تحول دیجیتال گام برداریم، زیرا در زمان حال دنیا به آن سمت و سو حرکت می‎کند.

زارعی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همین منظور تسهیلاتی را ارائه می‌دهد؛ تصریح کرد: یکسری از تسهیلات پارک مربوط به بخش کرونا می‌شود که شرکت‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم، تسهیلات دیگری نیز وجود دارد که دولت قول داده است در راستای تحقق آن‌ها به پارک علم وفناوری کمک کند.
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار:  30 خرداد 1399،کدخبر:  855871،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین