پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
آیت‌الله رئیسی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.
شعار سال:آیت الله رییسی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
 
مصیبت جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در فاجعه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران باعث تاسف، تاثر و تالم خاطر شد.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
 
لازم است دادستان محترم تهران در ادامه اقدامات اولیه‌ای که انجام داده اند، نسبت به بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه در اسرع وقت اقدام و ضمن رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار نتیجه اقدامات را مستمرا به اینجانب گزارش کنند.
 
سید ابراهیم رییسی-رییس قوه قضاییه
 

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری فارس    ،تاریخ انتشار:  11 تیر 1399،کدخبر:   13990411000565،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین