پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
شهردار اردبیل گفت: در صورت تزریق اعتبارات به موقع و مناسب دولتی تا پایان امسال، عملیات اجرایی پل قدس اردبیل به پایان می‌رسد.

شعار سال: حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی پل قدس اردبیل گفت: در صورت تزریق اعتبارات به موقع و مناسب دولتی تا پایان امسال، عملیات اجرایی پل قدس اردبیل به پایان می‌رسد.

او با اشاره به لزوم اهمیت به اجرای این پروژه به عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم مرکز استان نیز گفت: با توجه به رفع ترافیک هسته مرکزی شهر باید تسریع در اجرای این پروژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه باشیم.

شهردار اردبیل با بیان این که اجرای طرح آسفالت‌گذاری نیز توسط شهرداری به صورت مستمر انجام می‌شود گفت: در صدد هستیم به دلیل محدودیت فصل کاری در اردبیل اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام را در اسرع وقت کامل کنیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: جدیت و تلاش ما این است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره جسته و با مشارکت و همدلی مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام یافته شهرداری اردبیل اقدامات لازم را در راستای اطلاع‌رسانی در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده و در سطح شهر تاکنون بنر‌های مختلفی نصب شده است تا مردم مشاهده کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 14 تیر    99، کد خبر:   7411577، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
قشنگ 5 /6 سال هست كه دارن اين پل رو پيگيري ميكنن من نميدونم چرا عمليات هاي عمراني ما به نتيجه نميرسن اونطور كه بايدو شايد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین