پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۵۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
در بازار امروز طلا و ارز قیمت سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید از سد 10 میلیون تومان عبور کرد
شعار سال : قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به صبح ۱۰ میلیون و ۳۸ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۹ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان به فروش رسید. ضمن آنکه قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۲ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت سکه  از ۱۰ میلیون تومان عبور کرد!

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۰۷ هزار و ۱۰۰ تومان است و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۷۵.۹۹ دلار معامله می‌شود.

دلار به مرز ۲۱ هزار تومان نزدیک شد
 امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به صبح قبل ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند؛ این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به صبح ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۳ هزار تومان است.
 
قیمت سکه  از ۱۰ میلیون تومان عبور کرد!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرپو، تاریخ انتشار:15تیر 1399، کدخبر: khabarpu.com1571662602

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین