پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی 16 روستای شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال جاری خبر داد.
شعارسال: اسماعیل مفرد بوشهری افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 16 روستای بدون گاز در بخش های خرقان غربی و شرقی شهرستان آوج در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: با گازدار شدن این تعداد روستا، یک هزار و 400 خانوار روستایی منطقه به جمع مشترکان گاز استان افزوده خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، هم اکنون 41 درصد روستائیان شهرستان آوج که شامل 66 روستا می شود به شبکه سراسرس گاز متصل هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه توسعه گازرسانی به روستاهای شهرستان آوج به اندازه سایر بخش های استان پیشرفت مناسبی نداشته، ادامه داد: این شرکت براساس برنامه ریزی های به عمل آمده تمام توان خود را به کار بسته تا بتواند تا پایان سال 96 نفوذ گاز طبیعی در مناطق آوج و آبگرم را به سطح مطلوب و مناسبی برساند.

بوشهری اضافه کرد: در هفته دولت امسال نیز کار گازرسانی به 11 روستای منطقه با 86 میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید و یک هزار و 170 خانوار روستایی منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی در ادامه به کلنگ زنی گازرسانی به 29 روستای دیگر این منطقه در هفته دولت اشاره و گفت: برای این منظور 148 میلیارد ریال اعتبار در بودجه پیش بینی شده که با انجام آن دو هزار و 123 خانوار دیگر روستاهای منطقه گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد که با پایان طرح های گازرسانی در حال اجرای این شرکت تا پایان سال 96 شاهد گازرسانی به 90 درصد از روستاهای استان قزوین باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1395، کدخبر: 82224713 (5551536)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین