پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
در حال کنترل شیوع طاعون خیارکی با همکاری مقامات چین و مغولستان هستیم و در حال حاضر این موضوع خطر بزرگی نیست ولی با این حال ما اوضاع را از نزدیک تحت‌نظر داریم.

شعار سال: سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد که طاعون خیارکی در چین که روز گذشته ابتلای یک نفر در شمال این کشور و ۳ مورد در مغولستان شناسایی شده بود، تهدیدی جدی تلقی نمی‌شود.

یک مقام مسئول در سازمان جهانی بهداشت با اشاره به این موضوع گفت: شیوع بیماری طاعون خیارکی در چین به صورت خوبی در حال مدیریت است و خطر بزرگی محسوب نمی‌شود.

«مارگاریت هریس» سخنگوی رسمی این سازمان جهانی در این باره در ژنو گفت: هم‌اکنون در حال کنترل شیوع این بیماری با همکاری مقامات چین و مغولستان هستیم و در حال حاضر این موضوع خطر بزرگی نیست ولی با این حال ما اوضاع را از نزدیک تحت‌نظر داریم.

اظهارات این مقام سازمان جهانی بهداشت یک روز پس از شناسایی یک مورد ابتلا به طاعون خیارکی در شمال چین و شناسایی ۳ مورد در مغولستان و پس از آن صورت می‌گیرد که چین دستورالعمل‌های پیشگیری از این بیماری را برای شهروندانش منتشر کرده بود.

صبح روز دوشنبه مقامات چین از سطح سوم خطر شیوع ویروس طاعون خیارکی در یکی از مناطق استان مغولستان داخلی در شمال این کشور خبر دادند.

همزمان وزارت بهداشت مغولستان نیز از شناسایی ۳ مورد ابتلا به طاعون خیارکی در شمال این کشور خبر داد.

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بین‌المللی همکاری‌های خبری شیعه «شفقنا»، به تاریخ: ۱۷ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۶۹۵۳۸، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین