پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
وزرای امور خارجه مصر، فرانسه، آلمان و اردن با الحاق اراضی فلسطین به رژیم صهیونیستی موافق نیستند و روز سه شنبه خطاب به اسرائیل نسبت به پیامدهای آن هشدار دادند.
شعار سال: وزرای امو رخارجه چهار کشور مذکور در بیانیه‌ای گفتند که آن‌ها برسر این موضوع اتفاق نظر دارند که ضمیمه کردن اراضی اشغالی فلسطین نقض قانون بین المللی است و پایه‌های روند صلح را متزلزل می‌کند.
این وزرا تاکید کردند که کشورهایشان هیچ تغییری در مرز‌های ۱۹۶۷ میلادی را که مورد توافق دو طرف نباشد، به رسمیت نخواهند شناخت.
در این بیانیه الحاق احتمالی سرزمین‌های اشغالی فلسطین توسط اسرائیل، گامی با پیامد‌های خطرناک برای امنیت و ثبات منطقه و مانعی بزرگ در برابر تلاش‌ها برای تحقق صلح فراگیر و عادلانه قلمداد شده و نسبت به تبعات چنین اقدامی روی روابط آن کشور‌ها با اسرائیل نیز هشدار داده شده است.
چهار کشور مذکور بر پایبندی شدید به راه حل تشکیل دو کشور از طریق مذاکرات دو طرفه و با استناد به قانون بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل در این خصوص تاکید کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۶۹۴۹۱، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین