پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
علی بابایی کارنامی گفت:برای اولین بار بعد از انقلاب است که چنین تفاهمی میان نمایندگان ساری صورت می پذیرد. این تفاهم نامه دارای 10 بند است که موارد مختلف و متنوعی را شامل می شود. بر این اساس یکشنبه ها جلسه ای میان ما برگزار می شود و بسیاری از امور را با هم پیگیری خواهیم کرد تا صدای واحدی از ساری شنیده شود.

شعار سال:علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم در بخشی از گفتگوی مشورح خود با خبرنگار عبارت از انعقاد تفاهم نامه یا عهدنامه‌ای میان خود و منصورعلی زارعی دیگر نماینده ساری خبر داد .

وی درباره جزییات این عهدنامه به خبرنگار عبارت چنین گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب است که چنین تفاهمی میان نمایندگان ساری صورت می پذیرد. این تفاهم نامه دارای 10 بند است که موارد مختلف و متنوعی را شامل می شود. بر این اساس یکشنبه ها جلسه ای میان ما برگزار می شود و بسیاری از امور را با هم پیگیری خواهیم کرد تا صدای واحدی از ساری شنیده شود.

وی افزود: سعی این است که خواسته ها به صورت 2 امضا روانه نهادهای مربوطه شود که قدرت ساری برای جذب اعتبار و ایجاد زندگی بهتر برای مردم افزایش یابد، که البته این مانعی بر نظر یا فعالیت شخصی هر کدام از ما نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عبارت، تاریخ انتشار: 25 تیر 1399، کد خبر:53855،www.ebaarat.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا عجب كارهايي تو استان مازندارن انجام ميشه كه حرفي نميتوني بزني بايد فقط نگاه كني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
چرا بايد همه اتفاق هاي بي سابقه در ايران انجام بشه اون هم در ساري؟ در بابل؟ اين مازندارن دقيقا چشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین