پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
یادداشت تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به امضای معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و رئیس دانشگاه مازندران رسید.

شعارسال: یادداشت تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به امضای معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و رئیس دانشگاه مازندران رسید.

یادداشت تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به امضای غلامرضا غفاری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و سیدخلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران رسید.

بنابراین گزارش، این یادداشت تفاهم همکاری، پیرو تفاهم نامه فی مابین وزارت علوم و سازمان امور اجتماعی کشوربا تاکید بر موضوع میزبانی اولین جشنواره سراسری پایان نامه‌های آسیب‌های اجتماعی، در محل این وزارتخانه امضا شد.

گفتنی است، فراهم کردن شرایط مناسب جهت برگزاری جشنواره، ارسال گزارش ماهانه از برنامه‌های اجرایی و مالی دبیرخانه اجرایی و به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در دانشگاه مازندران از سوی دبیرخانه اجرایی و همچنین تامین هزینه‌های جشنواره براساس توافق و هماهنگی با سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط از سوی وزارت علوم از جمله بند‌های این یادداشت تفاهم است.

همچنین از اهداف این جشنواره می‌توان به شناسایی و جمع آوری پایان نامه‌های دانشجویی، فراهم سازی زمینه گفتگوی علمی بین صاحب نظران این حوزه، سوق دادن ظرفیت‌های علمی - پژوهشی دانشگاه‌های کشور به سمت انجام پژوهش‌های اجتماعی مورد نیاز جامعه و تقدیر از پژوهشگران برتر این حوزه اشاره کرد.

این جشنواره به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار و دبیرخانه اجرایی آن نیز براساس توافق نامه مذکور در این دانشگاه مستقر خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار : 23آبان 97 ، کد خبر:724077 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین