پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
در پی اعلام همکاری و حمایت ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با یونیسف جهت پیاده سازی طرح "آل این" یا همان کارگاه های توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان در ایران لازم است نکاتی گفته شود تا ابعاد پنهان این ماجرا قدری آشکار تر شود.
شعارسال: کانال تلگرامی درباره زنان منتشر کرد: سال‌ها از زمانی که سید حسن تقی زاده از رجال نامدار مشروطه جمله "باید از فرق سرتا نوک پا غربی شویم" را گفت میگذرد، اما هنوز این تفکر غرب پرستی و خود فروختگی در بین مسئولین کشور ما از بین نرفته و همچنان ادامه دارد و چه زیبا گفت بنیان گذار انقلاب که " ما از شرّ رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی‏ها نجات نخواهیم یافت... "

در پی اعلام همکاری و حمایت ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با یونیسف جهت پیاده سازی طرح "آل این" یا همان کارگاه‌های توانمندسازی در حوزه سلامت و رشد نوجوانان و جوانان در ایران لازم است نکاتی گفته شود تا ابعاد پنهان این ماجرا قدری آشکار‌تر شود؛

طرح "آل این" طرحی است به ظاهر جهانی که توسط یونیسف و دفتر برنامه ایدز سازمان ملل با هدف پایان بخشیدن به شیوع ایدز در بین نوجوانان ۱۰ تا ۱۹ ساله تا سال ۲۰۳۰ تدوین شده که در راستای پیاده سازی هدف سوم سند توسعه هزاره یا همان سند مادر ۲۰۳۰ است.

اما در حقیقت ابزاری جدید جهت پیاده سازی آموزش‌های قبح شکنانه جنسی کشور ماست که از طریق همکاری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با نماینده یونیسف از سال ۱۳۹۵ در حال اجراست.

محتوای این طرح شامل همان آموزش‌هایی است که سال‌ها در غرب پیاده شد و به خاطر آسیب‌های فراوان آن در نهایت در حال کنار گذاشتن توسط همان کشور هاست.

گفتنی است که مطابق آمار‌های مرکز ملی ایدز ایران در کشور تنها ۷۰۰ نفر مبتلا به ایدز در این رنج سن شناسایی شده که قریب به ۸۲ درصد از راهی غیر از رابطه جنسی به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنین ایران تنها کشوری در خاورمیانه است که با یونیسف جهت پیاده سازی این طرح همکاری میکند و از رژیم اشغالگر قدس تا افغانستان در هیچ کشوری اجرا نمیشود.

اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که دلیل این حجم از همکاری و ولع مسئولین در پیاده سازی اسناد مخرب غربی در ایران چیست؟ آیا بازهم تعهد پنهانی در میان است...؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از مشرق، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۹۵۸۰۱، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
آموزش در هر زمینه ای که اطلاعات خوب و به درد بخور در اختیار جوانان قرار دهد بسیار هم خوب و قابل تحسین هست .بخصوص در زمینه هایی مثل پیشگیری از ابتلا به بیماری هایی که در کشور به دلیل عفت و قبح طرح مسئله باعث عدم آگاهی و ابتلا می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین