پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
اردشیر سالاری گفت: تمهیدات پیشگیرانه و نظارت‌ها جهت حفظ سلامت عموم جامعه و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا همچنان با جدیت انجام خواهدشد.
شعار سال: اردشیر سالاری با اعلام این خبر بیان کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی مراجعان و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند که در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ به مراجعان خدمات ارائه نخواهد شد.

سالاری، در ادامه افزود: تمهیدات پیشگیرانه و نظارت‌ها جهت حفظ سلامت عموم جامعه و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا همچنان با جدیت انجام خواهدشد.

مدیر HSE منطقه ویژه در پایان با اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بین پرسنل این مجموعه اقدامات زیادی مانند دور کاری بانوان دارای فرزند خردسال و گروه‌های آسیب‌پذیر، همکاری با مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در راستای اطلاع‌رسانی عمومی، آموزش حضوری پرسنل خدماتی جهت ضد عفونی روزانه دفاتر و چاپ و انتشار اطلاعات آموزشی از طریق بنر، تابلو و بروشور، به انجام شده است.

در همین راستا از مراجعین درخواست میکنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری معدن نامه، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۴۱۸۴، www. madanname.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین