پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۹ راه روستایی در پی بارش های روز گذشته (نهم مرداد) در شهرستان های کلات، خوشاب و قوچان همچنان مسدود است.

شعار سال:ابراهیم نصری افزود: جاده‌های روستایی سرخ، بابالنگر و نوروزی در این شهرستان همچنان مسدود است هر چند که راه روستاهای آبروان، داراب و صفی‌آباد در شهرستان خوشاب که بر اثر بارشهای دیروز مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی راه روستایی اینچه در قوچان را نیز مسدود اعلام کرد و ادامه داد: در پی بارشهای اخیر راه دسترسی به روستاهای چهارراه، خاکستر، لائین‌کهنه، سنگ دیوار و سینی در شهرستان کلات نیز همچنان مسدود است و نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در راههای استان گزارش نشده است و تردد خودروها در سایر راه های ارتباطی خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران تابستانی که از دیروز مناطق شمالی و شمال غربی استان را فراگرفته بود امروز جمعه نیز در برخی مناطق تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1399، کد خبر:83891352،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین