پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
رییس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بازدیدهای نظارتی از روند ثبت‌نام در مدارس استان تاکنون ۶۹۰ تذکر برای مدیران متخلف مدارس این استان صادر شده است.

شعار سال:مجتبی افشار افزود: از آغاز ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون هزار و ۱۰۰ بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲ مدیر متخلف تذکر کتبی دریافت کرده‌اند و هیچ مدیری لغو ابلاغ نشده اما در صورت ادامه تخلفات و بی‌توجهی به تذکرات بازرسان، لغو ابلاغ مدیران متخلف قطعی است.

رییس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این مدت همچنین ۶۰۰ شکایت والدین ثبت شده که دو سوم آنان غیرحضوری و بقیه به صورت حضوری بوده است.

وی افزود: والدین در درجه اول شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد به شماره ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام نمایند.

افشار ادامه داد: اخذ وجه، برگشت وجوه سال گذشته شامل برگشت وجوه سرویس مدرسه و شهریه مدارس غیردولتی در حوزه فوق برنامه و عدم نصب بنر و اطلاع‌رسانی به ترتیب مهمترین موضوعات شکایات والدین بوده است.

تاکنون بیش از ۸۵ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان از مجموع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آنان در سامانه ملی سناد ثبت‌نام کرده‌اند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:  12مرداد 1399،کدخبر:83893169،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین