پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۱۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
گرمای تابستان دوباره فرار رسید و موعد پایان اجاره‌نامه‌ها؛ و مثل هر سال شیبِ تند افزایش قیمت‌ها دامن گیر مردمی است که پایان هر ماه اجاره پرداخت کردند و اکنون در پایان سال اثاث‌شان روی کولشان از این بنگاه به آن بنگاه می‎روند و با قیمت‌های مواجه می‌شوند که با دخل مردم سازگار نیست.
شعار سال: گرمای تابستان دوباره فرار رسید و موعد پایان اجاره‌نامه‌ها؛ و مثل هر سال شیبِ تند افزایش قیمت‌ها دامن گیر مردمی است که پایان هر ماه اجاره پرداخت کردند و اکنون در پایان سال اثاث‌شان روی کولشان از این بنگاه به آن بنگاه می‎روند و با قیمت‌های مواجه می‌شوند که با دخل مردم سازگار نیست.
در این روز‌های کرونایی آنچه مستاجران را نفسگیر کرده، رقم‌های عجیب و غریبی است که اغلب با سلیقه شخصی بالا و پایین می‌شود و گویا هیچ نظارتی هم روی این بی‌سامانی و آشفتگی بازار مسکن وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399، کد خبر: 13990511001163،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
همه مستأجران از استرس شب و روز خواب ندارند و مدام نگران ازین بانگاه به ان بنگاه می‌روند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین