پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب ۹ صرافی به دلیل خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی، خبر داد.
  شعار سال:سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: روز گذشته چند تیم از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای نظارت بر صرافی‌های پایتخت و به منظور ساماندهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات مربوط به این صنف، از ۳۵ صرافی بازدید کردند.
 
وی افزود: در این طرح به ۱۵ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد و ۹ صرافی متخلف نیز به علت خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی با اخذ دستور قضائی پلمب شدند.
 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: پلیس اماکن عمومی برای پیشگیری از جرایم و تخلفات صنفی طی یک برنامه‌ریزی منظم از همه صنوف بازدید مقطعی دارد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از    خبرگزاری  مهر  ،تاریخ انتشار:   13 مرداد 1399،کدخبر:  4990019،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین