پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲
ملک محمدی گفت: برخی افراد کالا‌هایی با ارز ۴۲۰۰ یا حتی کمتر خریداری کرده و به امید فروش بالاتر احتکار کردند، به منظور حفظ حقوق عامه مصوب شد سازمان تعزیرات حکومتی با هماهنگی داستانی نسبت به شناسایی، کشف و بازرسی انبار بنکداران، تولیدکنندگان و ... اقدام کند.

شعارسال: غلامرضا ملک محمدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با اشاره به دستور و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر کنترل و رصد بازار ارز، اظهار کرد: برخی افراد کالا‌هایی با ارز ۴۲۰۰ یا حتی کمتر خریداری کرده و به امید فروش بالاتر احتکار کردند.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای به منظور حفظ حقوق عامه مصوب شد سازمان تعزیرات حکومتی با هماهنگی داستانی نسبت به شناسایی، کشف و بازرسی انبار بنکداران و تولیدکنندگان و ... اقدام کند.


ملک محمدی با اشاره به اینکه احتکار از جمله تخلفات صنفی است و در مواردی مشمول جرم اقتصادی است، خاطرنشان کرد: اگر بازرسین به مواردی برخورد کنند موظف هستند کالا را از انبار‌ها خارج کرده و نسبت به عرضه آن در شبکه اقدام کنند. در این بخش تعزیرات حکومتی در مورد تخلفات صنفی در این موضوع و عندالزوم اعلام جرم کرده و مراتب را به دادستانی ابلاغ می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1397 ، کد خبر: 439652 ، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین