پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
با تصویب امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا می‌شود.
شعار سال: با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مبنی بر اهداء پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نایل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

نقش بی‌بدیل دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.

این دانشگاه با تربیت افسران مومن، مطهر و مالکان اشتری، چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش آفرینی موثر در ارتقاء توان رزمی و دفاعی، بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید» مفتخر شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۵۱۴۱۰۱۴۶، www. isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
دانشگاه افسری ، سربازان پر افتخاری رو تربیت کرده که هر کدوم نقش موثری در دفاع از سرزمین و حریم کشور داشتند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین