پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
زهره الهیان، نماینده تهران دو روز پس از توافق دولت و مجلس برای برگزاری کنکور از طرحی تازه برای تعویق کنکور سراسری خبر داده است.
شعار سال : زهره الهیان در رشته‌توییتی نوشته: طرح ⁧‫#تعویق_کنکور_سراسری‬⁩ را با مشورت با تعدادی از نمایندگان، در ⁧‫#مجلس‬⁩ به جریان انداختیم. در فرصت داده شده وزارت علوم روند خود را در برگزاری کنکور اصلاح کند.
‏سلامت داوطلبان و خانواده‌ها از برگزاری کنکور مهم‌تر است.
ماده واحده: دولت (ستاد ملی مقابله با ⁧‫#کرونا‬⁩) موظف است برگزاری ⁧‫#کنکور_سراسری‬⁩ را جهت تامین سلامت داوطلبان را حداقل تا چهل روز آینده به تعویق بیاندازد.
تبصره: ستاد مذکور موظف است در اسرع وقت براساس پیشنهاد #وزارت_بهداشت بررسی‌های لازم را به منظور تحقق شرایط مناسب برای برگزاری آزمون (با شرایط مطلوب) و اجرای کامل پروتکل‌ها در محل حوزه‌های امتحانی به عمل آورد.
همچنین ⁧‫#وزارت_علوم‬⁩ موظف است در این فاصله امکان پُر کردن بخشی از صندلی‌های دانشگاه‌ها بدون ⁧‫#کنکور‬⁩ و براساس انتخاب داوطلبان را بررسی و اجرا نماید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۱۵مرداد، ۱۳۹۹، کدخبر: hamshahrionline.ir /۵۳۷۶۴۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Korea, Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
2
دمت گرم ولی بی خودی زحمت نکش تهش بایه خطای انسانی جمع میشه صدای ما دفعه اولش نیست که به جایی نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین