پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
این‌که در مدت چند ماه، بار‌ها کنکور به تعویق می‌افتد، فقط یک بخش ماجراست. بخش قابل تامل دیگر این است که اولا چگونه است که کنکور دکترا و کارشناسی ارشد برگزار می‌شود، اما کنکور کارشناسی به تعویق می‌افتد؟ ثانیا چرا مسوولان بار‌ها اعلام کردند که کنکور قطعا برگزار می‌شود و قطعا به تعویق نمی‌افتد؟ آیا یک درصد هم احتمال نمی‌دادند مجبور شوند کنکور به تعویق بیفتد؟
شعار سال: کنکور سراسری ۹۹ با یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر داوطلب قرار بود روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه در سه هزار حوزه امتحانی برگزار شود. دوشنبه‌شب ابتدا وزیر بهداشت در حساب کاربری اینستاگرام خود اعلام کرد؛ پیشنهاد وزارت علوم، تعویق یک‌ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.
سپس وزیر علوم تعویق کنکور را تایید کرد دلایل تعویق آزمون سراسری را اینگونه اعلام کرد: افزایش فاصله گذاری اجتماعی از یک متر و ۶۰ سانت به ۲ متر، یکی از دلایل اصلی تعویق کنکور سراسری است و سازمان سنجش برای اعمال این فاصله گذاری نیازمند وقت بیشتری است. دلیل دیگر تعویق کنکور سراسری باز کردن دفترچه های سئوال کنکور ۹۹ در قرنطینه است. به دلیل افزایش حوزه های کنکور سراسری، دفترچه سؤالات باید در قرنطینه، باز و دوباره بر اساس حوزه های جدید بسته شود که سازمان سنجش در این فاصله، قادر به انجام چنین کاری نبود.
این‌که در مدت چند ماه، بارها کنکور به تعویق می‌افتد، فقط یک بخش ماجراست. بخش قابل تامل دیگر این است که اولا چگونه است که کنکور دکترا و کارشناسی ارشد برگزار می‌شود اما کنکور کارشناسی به تعویق می‌افتد؟ ثانیا چرا مسوولان بارها اعلام کردند که کنکور قطعا برگزار می‌شود و قطعا به تعویق نمی‌افتد؟ آیا یک درصد هم احتمال نمی‌دادند مجبور شوند کنکور به تعویق بیفتد؟
کنکوری‌های کارشناسی، خودشان به اندازه کافی استرس داشتند اما ضد و نقیض‌گویی‌های مسوولان، سوءمدیریت را به اوج رساند و سردرگمی کنکوری‌ها را افزایش داد. این فقط یک نمونه از مدل مدیریتی مسوولان ایرانی در دوران کروناست!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین