پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
فرودگاه کیش در حالی به تازگی " عنوان بین المللی " را دریافت کرده که چندین سال است این نام در تابلوی این فرودگاه وجود دارد شباهت هایی با ماجرای عنوان " دکتر" برای غلامرضا تاجگردون دارد.

شعار سال : بیش از چندین سال بود که مردم گچساران نماینده شهر خود را دکتر خطاب می‌کردند و بنرهایی هم با لقب “دکتر” در سطح شهر منتشر می‌شد. غلامرضا تاجگردون با لقب “دکتر” دوره‌های نهم و دهم را در مجلس سپری کرد. در دوره یازدهم اوضاع که بیخ پیدا کرد به یک باره گفت که مدرکم مورد تایید وزارت علوم نیست!!

چندین سال است که فرودگاه کیش به اسم یک فرودگاه “بین‌المللی” شناخته می‌شود، حتی تابلو این فرودگاه نیز پیشوند “بین‌المللی” دارد. حالا در جلسه هیئت وزیران مورخ ۵ مرداد ۹۹ فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه بین المللی تعیین شد!

اعتبارنامه تاجگردون در مجلس دوازدهم رد شد و یکی از مواردی که نمایندگان به آن اعتراض داشتند مدرک دکترای نماینده سابق گچساران و باشت بود اما اینجا برای اخذ عنوان “بین‌المللی” یک افتخار ثبت ‌شد و کسی نمی‌پرسد چرا تا به‌حال این عنوان در تابلوی فردگاه و متن و تیتر خبرها در منطقه آزاد کیش و حتی سایت فرودگاه کیش وجود داشته است؟

چنین اتفاقی برای مونسان نیز رخ داد. بعد از چندین سال که او در کیش دکترمونسان خطاب و نوشته می‌شد، بعد از انتصابش در ریاست میراث فرهنگی و گردشگری کشور مشخص شد که هنوز مدرک دکترایش را نگرفته است!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 15 مرداد 99 ، کد خبر : 161871 ، http://sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین