پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۹۳۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
در حالی که مشاور وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی،گزارش از نارضایتی هایی چند از برگزاری کنکور ارشد و کم توجهی به رعایت پروتکل ها می دهند ، معاون بهداشت وزیر بهداشت مدعی سنجش رضایت بالغ بر 90 درصدی دانشجویان از شیوه برگزاری کنکور و رعایت پروتکل ها است. واقعا چه کسانی و با چه هدفی ، اقدام به کتمان حقیقت یا غلو می کنند؟ صحبت ها و ادعاهای هر سه مدیر مورد اشاره ، در ادامه گزارش آورده شده است.
شعار سال:رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت: از ۲۲۵ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد، ۸۳ هزار نفر به سه سوال وزارت بهداشت درباره رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و عملکرد نیروهای اجرایی آزمون ها پاسخ دادند.

۹۱ درصد داوطلبان از رعایت الزامات و اصول بهداشتی در طول برگزاری آزمون رضایت داشتند.

۸۷.۵ درصد اعلام کردند که فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده است و ۹۳ درصد هم اعلام کردند که اقدامات لازم از سوی عوامل اجرایی به خوبی انجام شده است.
 

استوری علیرضا وهاب زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت: این بود اجرای پروتکل هایتان؟

قالیباف: برخی پیام‌های مردمی از کنکور ارشد، حاکی از نواقص جدی در رعایت وعدۀ اجرای  پروتکل‌های بهداشتی بود

رییس مجلس در توییتر نوشت : «برخی پیام‌های مردمی از کنکور ارشد، حاکی از نواقص جدی در رعایت وعدۀ اجرای پروتکل‌های جدید بود. از کمیسیون‌های بهداشت و آموزش، نمایندگان محترم و معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی خواسته‌ام تا فردا به طور میدانی موضوع را بررسی کنند.‏ پیگیر نگرانی داوطلبان و خانواده‌ها هستم.»
 


پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین