پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
غلامی با اعلام اینکه تاریخ جدید برگزاری کنکور سراسری را ستاد ملی کرونا تعیین خواهد کرد، گفت: سعی خواهیم کرد نیمسال اول را برای دانشجویان جدیدالورود حفظ کنیم.
شعار سال: منصور غلامی درباره قطعی بودن تعویق یک‌ماهه کنکور سراسری اظهار داشت: دکتر نمکی تعویق را اعلام کرد. دیشب شبکه خبر زیرنویس کرد و پیام وی را هم پخش کرد. من هم بر اساس آن تعویق را تائید کردم.

وی ادامه داد: تاریخ جدید برگزاری کنکور سراسری را ستاد ملی کرونا تعیین خواهد کرد.

وزیر علوم درباره تغییر زمان پذیرش دانشجویان جدیدالورود به بهمن‌ماه نیز گفت: سعی خواهیم کرد نیمسال اول را حفظ کنیم.

در جلسه‌ای که شب گذشته درباره نحوه برگزاری کنکور سراسری در دوران کرونا برگزارشده بود مقرر شد پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی برای برگزاری کنکور اعمال شود که اعمال این پروتکل‌ها نیازمند زمان بیشتری است.

وزیر بهداشت در همین رابطه اعلام کرد: با حضور ریاست کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم. وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش اعلام کردند اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست. مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

وزیر بهداشت گفت: در این جلسه اعلام کردم به‌عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعاً سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که رئیس کمیسیون‌های آموزش و بهداشت نیز در این مورد کاملاً همراه و موافق بودند.

وی اضافه کرد: به مسئولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعاً نمی‌توانند این دستورالعمل‌ها را به‌درستی اعمال کنند با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تأکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید ازلحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید.

وی گفت: پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک‌ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۹۹۵۷۶۹، www. mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین