پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
سرمایه گذار پایانه مسافربری رامسر گفت : نصرالله نژاد ، مديركل فعلي پايانه هاي استان در جواب اینجانب در باره واگذاری تسهیلات گفت: " بودجه نداریم تا تسهیلات واگذار کنیم. !!!
شعارسال: چندی پیش با نوشتن مطلبی با عنوان " پايانه مسافر بري رامسر ؛ وعده اي كه فراموش شد ! " در خصوص وضعیت پایانه مسافربری رامسر، مسائل مربوط به آن را به گوش مسئولان ذیربط رسانده و مشکلات و موانعی را که در مسیر ساخت آن وجود داشته و دارد ، از زبان سرمایه گذار آن در نوشته ام عنوان کرده و منتشر نمودم ، اما متاسفانه تا کنون جواب و یا واکنشی دریافت نشد، به همین دلیل برآن شدم تا بار دیگر به جهت یاد آوری دست به قلم شوم.

* چهار سال گذشت...

حدود چهار سال قبل کلنگ پایانه مسافربری شهرستان رامسر با حضور بخارایی معاون وزیر راه و ترابری وقت ، فرهاد صالحیان مدیر کل وقت پایانه های استان مازندران ، مهندس سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی در یک مراسم باشکوه به زمین خورده و چه بسیار حرفهای قشنگی که در آن مراسم زده شد ، اما تا کنون هیچ کدام از آن حرفها و وعده ها به سرانجام نرسید .

با وجودیکه به سرمایه گذار در مراسم کلنگ زنی پایانه مسافربری رامسر در مورد واگذاری تسهیلات بانکی و پروانه ساخت رایگان قول مساعد داده شده بود ،ولی نه تنها تسهیلاتی تابحال واگذار نشده ،بلکه مبلغ حدود 105 میلیون تومان نیز برای اخذ پروانه ساخت از سوی شهرداری و واحدهای ذیربط از سرمایه گذار این پروژه ستانده شد.

* وعده نمی دادید، ضرر نمی کردم!!

سرمایه گذار پایانه مسافربری رامسر به گونه ای سرخورده از این که حاضر به این کار شده است می گوید: اگر به من وعده نمی دادند ، هرگز این همه مشکلات را به جان نمی خریدم و ضرر نمی کردم .

وی از نامه نگاری های متعدد خود به مسئولین ذیربط خبر می دهد و می گوید: در مورخه 6/9/89 با موضوع درخواست تسهیلات به مهندس سید عیسی هاشمی ،در مورخه 26/1/ 89 به استاندار و ... نامه نوشتم ،اما در آخرین دیداری که در مورخه 1/3/ 90 در حاشیه جلسه ای که در رامسر برگزار شده بود، مهندس مجید رضا نصرالله نژاد در جواب اینجانب در باره واگذاری تسهیلات گفت: " بودجه نداریم تا تسهیلات واگذار کنیم. !!!یاللعجب گفتن دارد در مقابل این جمله !! کلنگ پروژه ای که از واجبات آرمان شهر گردشگری " رامسر" است ،سه سال و اندی پیش به زمین زده می شود ،چه بسیار وعده هایی که به سرمایه گذار داده می شود و دست آخر اینگونه آب پاکی را روی دست سرمایه گذار ریخته و می گویند: بودجه نداریم .

صاحب این قلم نه قصد سیاه نمایی دارد و نه قصد اهانت به هیچ مسئولی ،چراکه میداند اکثر مدیران ، خدمتگزار نظام بوده و از نزدیک شاهد زحماتشان نیز است ، اما چند جمله ای را که از زبان سرمایه گذار شنیدم، نقل می کنم تا مسئولان و مجریان قانون خود قضاوت کنند.

آقای شایقی می گوید: بنا به تاخیری که شهردار اسبق رامسر در اخذ پروانه ساخت ایجاد کرد، وام زودبازده ام از دستم رفت زیرا شهردار اسبق رامسر در حضور مسئول ساختمانی شهرداری ، یک نفر رامعرفی كرد تا در خصوص تغییر نمای ساختمان پایانه با وی مذاکره کنم تا شهرداري تمام کاربری پایانه را بصورت تجاری به بنده واگذار نمايد !! اگرچه در قانون جدید ، دست شهرداریها در زمینه تغییر نمای ساختمان باز است اما اینکه شهرداري خود، شخصی را در این مورد معرفی میکند کمی تامل برانگیز است...

وی در ادامه می پرسد،آیا واگذاری 6500 متر مربع زمین با داشتن سند مالکیت و اخذ پروانه ساختمانی که 105 میلیون تومان هزینه برایم در برداشته است جزء آورده سرمایه گذار محسوب نمی شود؟

شایقی در ادامه با ناراحتی افزود: در طی سه سال و اندی که زمینم را برای احداث پروژه مذکور در نظر گرفته ام ، اگر در آن چند چادر برپا کرده و اجاره می دادم ،سودآوری بیشتری برایم داشت .

* فقط يك حواسته !

او اکنون فقط یک خواسته از مسئولان دارد و آنهم واگذاری 600 میلیون تومان وام با سود 8 درصد و همکاری مدیران استانی و شهرستانی تا بقول خودش" به محض " واگذاری تسهیلات بدون فوت وقت کار ساخت پایانه را شروع خواهم کرد".

نگارنده بصورت مکرر روی سایتها ،تیتر روزنامه ها از زبان مدیران ارشد استانی می خواند که بستر های لازم برای سرمایه گذاری در استان مازندران مهیا است، فقط نمی دانم این چگونه بستری است که در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی پایانه مسافربری رامسر ، این نیاز مهم شهرستان از ساخت پروژه نامبرده را رو به پیشمانی سوق داده است؟

بار دیگر در مقام خبرنگار که نماینده افکار عمومی است از مسئولان ذیربط خواهش می کنم ،پایانه مسافربری رامسر را جدی بگیرند تا این شهر زیبا که پذیرای بیشترین گردشگر در سطح استان مازندران است از این موهبت برخوردارشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال فردا، تاریخ انتشار: - ، کد خبر: 13034، www.shomalefarda.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
ای خدا همیشه شما بودجه ندارین بودجه ندارین پس چرا از اولش طرح میدین نصفش میرین جلو م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین