پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
رئیس مجلس ضرورت توجه به محيط زيست و حفاظت از جنگل ها به عنوان سرمايه ملی را يادآور شد و گفت: برای جلوگيری از تغيير كاربری زمين های مناسب كشاورزی ضرورت دارد تا شهرك های توريستی در مناطق مازندران ايجاد و ساخت و ساز در استان مديریت گردد

شعار سال: علی لاریجانی شنبه در بررسی مشكلات مازندران در در نشست با استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار خوب روستاها، اظهارداشت: روستاها ظرفيت خوبی برای توسعه مازندران است باید نسبت به تهيه شناسنامه روستایی و قابليت های روستاها اقدام شود.

رئيس مجلس ضرورت توجه به محيط زيست و حفاظت از جنگل ها به عنوان سرمايه ملی را يادآور و تصریح کرد: برای جلوگيری از تغيير كاربری زمين های مناسب كشاورزی ضرورت دارد تا شهرك های توريستی در مناطق مازندران ايجاد و ساخت و ساز در استان مديريت گردد.

لاريجانی تاكيد كرد : بايد تلاش شود تا شاهد كاهش مهاجرت از روستاها به شهر بود و در اين راستا بايد چرخه اقتصادی روستاها اصلاح شود.

وی اعلام آمادگی نمود تا پيگیری لازم را برای حل برخی از مشكلات مطرح شده توسط استاندار مازندران را از طريق مسئولان ملی رفع نماید.

*مسئله مهار آبهای سطحی بحث مهم و استراتژیک برای مازندران

همچنین استاندار مازندران در نشست با دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن تشريح اقدامات و فعاليت های انجام شده در مازندران به بيان مشكلات استان پرداخت.

ربيع فلاح جلودار از تعامل بسيار خوب نمايندگان مردم مازندران در مجلس تشكر نمود و گفت : الحمدلله در مازندران فضای همدلی و همراهی خوبی ايجاد شده است و اين فضا می تواند به توسعه استان كمك كند.

وی به ارائه گزارش در مورد خسارت های طوفان ، وضعيت بيكاری استان ، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ، توسعه گردشگری روستایی و ايجاد كميته روستایی در ستاد تسهيلات سفر، ضرورت تكميل سدهای هراز و گلورد ، ضرورت مهار آبهای سطحی ، پيگيری فاينانس ۴۸۰ ميليون يورویی سد هراز ، ضرروت تسهيلات بانكی برای تكميل هتل ها و مراكز گردشگری ، اهميت زهكشی ۱۰۰ هزار هكتار اراضی كشاورزی ، ضرورت اختصاص مشوق های صادراتی برای صادارت مركبات پرداخت و ابراز اميدواری نمود با عنايت و حمايت رئیس مجلس در روند توسعه مازندران و اختصاص اعتبارات ملی برای حل مشكلات تسريع شود.

استاندار مازندران مسئله مهار آبهای سطحی را بحث مهم و استراتژيك برای مازندران خواند و با اشاره به پايان عمليات چهار بانده كردن ۱۰ كيلومترديگر جاده هراز، تصریح کرد : در حوزه راهها نيز بايد اعتبارت ملی مناسبی اختصاص يابد تا هر چه سريع تر شاهد تكميل راههای فيروزكوه و هراز باشيم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی کاسپین، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395، کد مطلب: 152510:www. caspress.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین