پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به بیماری کرونا اقدامات خوبی را انجام دادیم.
شعار سال: رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال، با اشاره به هفته دولت درباره عملکرد یک سال اخیر این فدراسیون اظهار کرد: به نوبه خودم هفته دولت را تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم با تلاش، سعی و کوشش وظایف خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم و بتوانیم منشأ خیر باشیم برای مردم عزیزمان. از همین جا از این فرصت استفاده می‌کنم و اقداماتی را در رابطه با مقابله با ویروس کرونا در فدراسیون بسکتبال در  مدت گذشته داشتیم خدمت هم‌وطنان عزیزم به استحضار برسانم.

او اضافه کرد: در ابتدا با استفاده از دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در بخش ستادی در فدراسیون سعی کردیم به همکاران آموزش لازم را بدهیم برای چگونگی محافظت از خود و رعایت بهداشت فردی و اطلاع‌رسانی در فدراسیون و استفاده از وسایلی که نسبت به ضدعفونی کردن خود فدراسیون و سالن مسابقات و تمرینات و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنیم که خوشبختانه این مهم هم انجام شد.

طباطبایی افزود: در هفته گذشته هم ما تست کرونا را برای همه همکاران فدراسیون داشتیم و خوشبختانه همه تست‌ها منفی شد و خیال همه همکاران ما از این بابت راحت شد و ما توانستیم با آگاه‌سازی و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی با این ویروس مبارزه کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در مسابقات آینده‌ای که در پیش داریم شاهد شیوع این ویروس در ورزش کشور به خصوص بسکتبال نباشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: در سال ۹۸ نیز در مجموع هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان عملکرد قابل قبولی داشتیم که مهمترین بخش آن کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط تیم آقایان بود. در بخش بانوان هم به ویژه در بسکتبال ۳ نفره توفیقات خوبی داشتیم که حتی شانس کسب سهمیه هم وجود داشت، اما با شیوع کرونا ویروس و تعویق مسابقات گزینشی فعلا سهمیه حضور در توکیو را به دست نیاوردیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۱۰۴۷۸۱۲، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
بسکتبال و والیبال چون در محیط بسته است باید چندین برابر بررسی صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین