پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
سالن قدیمی کشتی توفیق جهانبخت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پس از بازسازی کامل امروز (سه‌شنبه) با حضور مسوولان افتتاح شد.

شعار سال: در مراسم بازگشایی سالن کشتی مهندس توفیق جهانبخت، «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک، «مهدی علی نژاد» معاون وزیر ورزش، «علیرضا دبیر» رییس «حمید سوریان» نایب رییس، «محمدرضا طالقانی» عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی، «محمد بنا» و «بهروز حضرتی پور» سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی، «محسن کاوه» مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، پیشکسوتان و قهرمانان، شهردار منطقه ۷ تهران و رییس بسیج ورزشکاران حضور داشتند.
رییس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: به دلیل شرایط کرونا از افراد زیادی برای حضور در این مراسم دعوت نکردیم.
«علیرضا دبیر» افزود: این سالن شناسنامه و قباله کشتی است و همه بزرگان کشتی یا اینجا تمرین کرده‌اند یا تمرین داده‌اند. منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد همیشه اینجا بود و محمد بنا هم بعد از آنکه از سوی محمدرضا طالقانی سرمربی تیم ملی شد، اینجا تبدیل به محمد بنا شد و مردم او را شناختند.
وی ادامه داد: روز اولی که به فدراسیون آمدم و خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران را دیدم از ملی پوشان نوجوانان عذرخواهی کردم، زیرا شرایط خوبی نداشت.
دبیر یادآور شد: بی تدبیری طی ۱۰ تا ۱۲ سال در سالن جهانبخت رخ داده است به طوری که صفحه صخره نوردی را دقیقا پشت پنجره‌های سالن گذاشته‌اند و شرایط بدی از لحاظ تهویه هوای سالن به وجود آمده و با این وجود قول داده‌اند که ۳۱ شهریور صفحه صخره نوردی را بردارند و از معاون وزیر و رییس کمیته ملی المپیک می‌خواهیم که پیگیری کنند این کار زودتر انجام شود.
وی از تبدیل سالن توفیق جهانبخت به مرکز قهرمانی خبر داد و یادآور شد: این سالن به دلیل استقرار در مرکز شهر موقعیت بسیار خوبی دارد و قرار است روز‌های فرد تیم ملی کشتی فرنگی و روز‌های زوج تیم ملی کشتی آزاد اینجا تمرین کنند و البته قرار است ساعتی هم برای تمرین پیشکسوتان اختصاص یابد.
دبیر با قدردانی از رییس کمیته ملی المپیک و معاون وزیر ورزش از کشتی گفت: در سالن عکس افتخار آفرینان المپیکی کشتی و تعدادی از قهرمانان کشتی که به رحمت خدا رفتند، در اینجا نصب شده است.
سالن کشتی توفیق جهانبخت بیش از ۲ دهه مورد بازسازی قرار نگرفته بود و به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن، از سوی فدراسیون کشتی در دست تعمیرات اساسی قرار گرفت و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد تومان به پایان رسیده است.
از دیگر اقدامات انجام شده، ایجاد خوابگاه در طبقه بالای این سالن با ظرفیت ۲۰ تخت برای اسکان ورزشکاران است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 28 مرداد    99، کد خبر:   83911569، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
چه حس خوبی میده که سالن های ورزشی که خاطرات دارند دوباره بازگشایی میشن انگار یه انرژی مثبتی در این سالن ها هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین