پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به پایان اعتصاب ۷۰ روزه کارگران نیشکر هفت تپه از استقرار نمایندگان دیوان محاسبات و رایزنی با قوه قضاییه برای خلع ید مدیر این شرکت خبر داد.

شعار سال: مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه اظهار داشت: با پیگیری انجام شده و با لطف خدا و همکاری آقایان خضریان، نادری و موسوی و پیگیری‌های مختلف در سطح مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در جلسه‌ای که در خدمت آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه داشتیم ۲ ماه از حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه پرداخت شد.

وی افزود: نمایندگان مجلس و برخی فراکسیون‌ها در حال رایزنی با برخی متولیان امر هستند تا این شرکت به سیستم دولتی بازگردد و کارشناسان مجرب بتوانند با مدیریت مطلوب وضعیت اسفبار به وجود آمده در این شرکت را جمع و جور کنند. ضمن اینکه تلاش باید شود تا مدیریت آن مثل شرکت توسعه نیشکر خوزستان شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: امروز کارشناسان دیوان محاسبات به عنوان یک نهاد رسمی نظارتی در شرکت نیشکر هفت تپه مستقر شدند که این کارشناسان با قدرت صدور رأی از سوی قوه مقننه مطالب را به صورت تخصصی بررسی کنند.

وی افزود: با توجه به همکاری و خواهش از کارگران نیشکر هفت تپه صورت گرفت این کارگران پذیرفتند اعتصاب را پایان دهند تا موضوعات پیگیری شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: دستگاه قضایی هم تلاش خواهد کرد تا اگر سواستفاده‌ای در واگذاری به بخش خصوصی صورت گرفته است که برهمین اساس حرف و حدیث‌های متعددی وجود دارد موضوع را از نظر قانونی پیگیری کند و مجلس هم از نظر نظارتی به این موضوع ورود کرده تا اقدامات لازم را انجام دهد.

یوسفی خاطرنشان کرد: احقاق حق کارگران این شرکت و بازگشت مدیریت این شرکت به دولت و افزایش تولید و حضور کارشناسان و مدیریت متخصص این شرکت ادامه پیدا کند تا تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد.

وی افزود: بعد از توضیحات ارائه شده کارگران این شرکت بزرگوارانه پذیرفتند که به اعتصاب‌شان پایان دهند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 2 شهریور    99، کد خبر:   998517، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین