پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
دولت به جای حمایت از کشاورزان وقت استراحت و خواب را از آن‌ها گرفته است.
شعار سال : متاسفانه دولت به جای اعلام نرخ خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان وقت استراحت و خواب را از آن‌ها گرفته است. نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی در حالی چندین سال ثابت مانده که فیش قبوض برق، آب و گاز چندین برابر شده است و دولت اختیاری در زمینه تعیین نرخ سکه و ارز ندارد.
 
سید سلمان ذاکر در تذکر شفاهی با استناد به اصل سوم قانون اساسی خطاب به معاون اول رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی، گفت: امروز زمان صادرات ۸٫۵ میلیون تن میوه به کشور‌های همسایه است و در همین راستا با نمایندگان استان نامه‌ای برای برداشتن تعهدات ارزی استان‌های مرزی تدوین و ارسال کرده ایم.

وی افزود: بستر تعهدات ارزی در کشور‌های عراق و افغانستان فراهم نیست و اگر صادرات میوه توسط صادر کنندگان صورت نگیرد ۸٫۵ میلیون تن میوه در دست صادرکنندگان خواهد ماند.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی باید به داد کشاورزان استان آذربایجان غربی برسد؛ بیش از صد هزار تن گوجه در دست مردم مانده و فروش این محصولات در ایستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: متاسفانه دولت به جای اعلام نرخ خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان وقت استراحت و خواب را از آن‌ها گرفته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازدهقان نیوز، تاریخ انتشار: ۴ شهریور، ۱۳۹۹، کدخبر: dehghannews.ir/ ۵۴۹۵۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین