پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
گویا نمایندگان مجلس در این کشور زندگی نمی‌کنند. حرف‌های می‌زنند که مرغ پخته در دیگ، به خنده وادار می‌شود. سید علی موسوی رییس فراکسیون مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از مهیا بودن کدام بستر مناسب صادرات محصولات کشاورزی به کشور‌های همسایه حرف می‌زند؟ منبع کسب تحلیل و اطلاعات ایشان کجاست؟
شعار سال:رییس فراکسیون مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از مهیا بودن بستر مناسب صادارت محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه خبر داد.
 
*** صادرات محصولات کشاورزی
 
 سید علی موسوی درباره وضعیت صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه، اظهار داشت:
 
برای نماندن محصولات بر روی دست تولید کننده، بهترین راه‌کار آن است که تولیدات کشاورزی به بازارهای صادراتی صادر شوند تا بتوان علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای کشاورزان، ماندگاری تولیدکننده در بازار اقتصادی کشاورزی را بالا برده و نیز رقم زد.

*** اولویت بودن صادرات
 
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات محصولات‌کشاورزی به کشورهایی همچون ارمنستان، آذربایجان و عراق بایستی در اولویت قرار بگیرد، خاطر نشان کرد:
 
نبود مشتری موجب شده است که محصولات‌کشاورزی بدون مشتری در انبارها دپو شوند و این امر موجب می‌شود محصولات فاسد شوند و در نهایت نیز کشاورزان سرمایه‌ و انگیزه‌شان را از دست می‌دهند.
 
وی در ادامه افزود:
 
بسیاری از جوانان به امید ایجاد اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما متاسفانه به طور مثال: عدم برنامه‌ریزی در حوزه صادرات محصولات‌کشاورزی از جمله: گوجه‌فرنگی موجب شده است که  کشاورزان، محصولات کشاورزی را با نرخ بسیار نازل به دلالان و واسطه‌گران واگذار کنند و بفروشند.
 
*** انفجار جمعیت کلانشهرها
 
  رییس فراکسیون مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در پایان با بیان اینکه توسعه متوازن و تمرکر زدایی باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار داشت:
 
جلوگیری از انفجار جمعیت در کلانشهرها نیازمند رفع معضلات مناطق محروم  و شهرهای در حال توسعه است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  صنایع، تاریخ انتشار:   12شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:   210612 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین