پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
تعدادی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی اصولگرا در چند وقت اخیر نسبت به برخی از عملکرد‌های محمدباقر قالیباف انتقاداتی را داشتنه‌اند که در پی آن به آن‌ها تذکر داده شده است.
شعار سال: بنا به گفته یکی از این فعالان رسانه‌ای، این افراد که عموما تیم رسانه‌ای وی در انتخابات مجلس یازدهم بودند نسبت به کلیت و جزئیات عملکرد قالیباف در انتصابات مجلس و همچنین رسیدگی به برخی از اولویت‌ها، انتقاداتی فراوانی را در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام دادند که باعث هزینه فراوانی برای قالیباف در میان بدنه‌ی خودی وی شده است.

به گفته‌ی وی، فردای انتشار اخبار توسط آنها، برخی مراجع تذکر‌های جدی برای منع نقد قالیباف به این افراد داده‌اند که باعث دلخوری و یاس آن‌ها شده است. گفته می‌شود علائم حضور جدی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری و رهاشدگی مجلس در برخی حوزه‌ها، باعث شکاف میان بدنه‌ی حامیان قالیباف شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۵۶۵۷۳، www. ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
خب ایشون که قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری رو داشتند چرا واسه ریاست مجلس اقدام کردند؟ حالا الان کارهای مجلس رو چه کسی انجام میده تا ایشون به سفرهای استانی برسند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین