پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
ضمانت­‌نامه سرمایه­‌گذاری صنایع کوچک ۱۷ فقره بود که در مقایسه با ۳ ماهه نخست سال ۹۸، افت ۲۹٫۲ درصدی داشته است.
شعار سال: در این مدت تعداد طرح­‌های ورودی برای دریافت ضمانت­‌نامه صندوق سرمایه‌­گذاری صنایع کوچک ۱۷ فقره بود که در مقایسه با ۳ ماهه نخست سال ۹۸، افت ۲۹٫۲ درصدی داشته است.تعداد ضمانت­‌نامه­‌های صادره در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ نیز برابر با مدت مشابه سال ۹۸ یعنی ۶ فقره بوده است.

تعداد ضمانت­نامه­‌های تمدیدی صندوق سرمایه‌­گذاری صنایع کوچک نیز در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ کاهش ۳۵٫۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ داشته است.

به گونه‌­ای که در این مدت تنها ۲۵ فقره ضمانت­‌نامه تمدید شده است و مبلغ ضمانت­نامه­‌های تمدیدی نیز با افت ۴۰٫۸ درصدی به ۱۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

***

چندی پیش مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از صدور یا تمدید ۸۳۹ فقره ضمانت‌نامه از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیرماه ۹۹ در راستای دو راهبرد جهش تولید و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و گفت: مجموع مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره و تمدیدی از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیرماه ۹۹ حدود ۶،۱۷۶ میلیارد ریال بوده است.

محمدحسین مقیسه از این تعداد، ۳۶۱ ضمانت‌نامه سرمایه در گردش صادر یا تمدید شد که ارزش این ضمانت‌نامه‌ها ۳۲۲۳ میلیارد ریال بوده و در مجموع صدور ضمانت‌نامه به عنوان سرمایه در گردش بیشترین موضوع ضمانت‌نامه‌ها بوده است.

همچنین در مدت یاد شده ۱۸۳ ضمانت نامه در حوزه طرح‌های ایجادی به ارزش یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال، ۱۲۵ فقره ضمانت‌نامه در حوزه حسن انجام کار به ارزش ۲۲۵ میلیارد ریال، ۷۰ فقره ضمانت‌نامه در حوزه طرح‌های توسعه‌ای و به ارزش ۵۳۱ میلیارد ریال، ۶۳ ضمانت نامه به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال در حوزه پیش‌پرداخت، ۲۳ فقره ضمانت‌نامه در حوزه شرکت در مناقصه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال و ۱۴ فقره ضمانت‌نامه در حوزه اعتبار خرید به ارزش ۹۸ میلیارد ریال تمدید یا صادر شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صنایع پرس، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:sanayepress.com،۲۱۴۲۷۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین