پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۷۶۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
با معرفی ۲ عضو جدید هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، ترکیب هیات مدیره این صندوق کامل شد.

شعار سال: با تصویب وزاری عضو مجمع عمومی و حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، در جلسه‌ای با حضور «محمدحسین مقیسه» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق و جمعی از مدیران، آئین معارفه دو عضو جدید هیات مدیره صندوق برگزار شد.

«محمدصادق محمدیاری» و «محسن سراج‌زاده» به ترکیب هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اضافه شدند تا در کنار مقیسه، «محبوب پناهی» و «علی مهدوی»، اعضای هیات مدیره صندوق تکمیل شود.

شایان ذکر است محمدصادق محمدیاری سوابق مدیریتی و کارشناسی از جمله معاون مالی و اقتصادی و مدیر حقوقی صندوق در ۶ سال گذشته و همچنین مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را دارا است.

مدیر بانکی و اعتباری و مدیر آمار و برنامه ریزی صندوق توسعه ملی و رئیس اداره کنترل و تحلیل آمار وزارت صمت نیز بخشی از سوابق مدیریتی محسن سراج‌زاده محسوب می‌شود.

موضوع فعالیت این صندوق، کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۷۰ درصد (در مناطق کمتر توسعه یافته تا ۸۵ درصد) اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری به صنایع و استفاده از وجوه اداره شده و سایر منابع مالی در چارچوب سیاست‌های صنعتی و برنامه‌های توسعه کشور در زمینه ساخت، توسعه، به‌سازی و نوسازی، سرمایه در گردش، توسعه پیمانکاری‌های فرعی، تحقیق و توسعه، خرید فناوری و دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی و توسعه منابع انسانی است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۷۱۴۶۴۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین