پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
در شرایطی که عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس دیشب از مهلت ۳۰ روزه برانکو به این باشگاه صحبت کرد، وکیل برانکو مدعی شد این مربی از دروغگویی‌های مدیران باشگاه ناراحت است و هیچ فرصت جدیدی در کار نیست.
شعارسال: علی رغبتی در گفت‌وگویی که با صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس داشت از توافق با برانکو ایوانکوویچ برای دادن فرصت جدید به باشگاه پرسپولیس خبر داد. عضو هیئت مدیره پرسپولیس و عضو ارشد تیم نقل و انتقالاتی سرخ‌ها گفت: طی صحبت‌هایی که با برانکو داشتیم، توافق کردیم تا دو - سه هفته آینده دیگر به ما وقت بدهد، سه پرونده دستیاران برانکو به طور کامل بسته شده است، طی دو سه هفته آینده طلب برانکو پرداخت می‌شود. منابع مالی برای پرداخت پول برانکو تهیه شده و فقط منتظر وصول آن هستیم که چند روز کار‌های اداری آن طول می‌کشد.

چند ساعت بعد از این صحبت‌ها وکیل برانکو با تکذیب این مهلت اظهار کرد: پرسپولیس یک نفر را به عمان فرستاد تا با برانکو در آنجا صحبت کند و از او فرصت ٣٠ روزه بخواهد. در آن جلسه برانکو گفت این امکان وجود ندارد که فرصت ٣٠ روزه جدیدی به پرسپولیس بدهد، زیرا ما در ۱۱ سپتامبر نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم و گفتیم که باشگاه هیچ‌گونه پرداختی نداشته و بنابراین درخواست اعمال مجازات‌ها را دادیم.

دارو بوشیچ ادامه داد: با این وجود آن شخص به باشگاه اطلاع داد که برانکو موافقت کرده فرصت ٣٠ روزه بدهد و باشگاه هم امروز نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده و گفته است که برانکو با دادن فرصت ٣٠ روزه موافقت کرده است.  این موضوع کذب است. برانکو از این دروغگویی و اعمال نفوذ باشگاه بسیار ناراحت است و به من دستور داد که این بازی شرورانه را به فیفا اطلاع دهم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۱۶۴۶۸۷۹، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
این مربی های خارجی هم واسه فوتبال ما داستان شدن. هر روز یکیشون یه ماجرایی واسه ما درست می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین