پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ضرب‌الاجل یک هفته‌ای استانداری تهران به بانک‌ها برای تسهیلات کرونا خبر داد.

شعار سال: حشمت الله عسگری در جلسه با مسئولان بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات کرونایی با اشاره به سهمیه استان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران جهت حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.

تاکنون یک هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و متاسفانه بانک‌ها همراهی لازم برای پرداخت این تسهیلات را ندارند، در حالی که مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای پرداخت تسهیلات و مساعدت بانک‌ها صورت گرفته است.

*** ضرب‌الاجل یک هفته‌ای استانداری تهران

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با هشدار به مسئولان بانک‌ها، تصریح کرد: وضعیت عملکرد فعلی بانک‌ها به رییس جمهور ارسال می‌شود، به علاوه اگر تا پایان هفته بانک‌ها همراهی لازم را نداشته باشند موضوع به صورت قضایی پیگیری می‌شود.

بعد از مهلت مقرر، اهمال و کوتاهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا به بازرسی ارجاع می‌شود، زیرا پیش از این اعلام شده که بانک‌ها مشکلات خود را اعلام کنند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 2 مهر 99، کد خبر:   217991، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین