پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان بیان کرده است که هیچ خودروئی به اینجانب تعلق نگرفته و حتی نمی‌خواهم. مدعی شده، سعی می‌کنم به توسعه منطقه و معیشت مردم توجه کنم. سوال اینجاست که نخواستن آقای کرمی، بخاطر بلند شدن صدای طشت رسوائی دناپلاس بوده یا همانند نام خانوادگی شان کرم دارند و متعهد به خدمت هستند؟ حال ایشان گویا بدلیل کرونا مساعد نیست. در این شرایط اولا آرزوی سلامت و صحت داریم و ثانیا، نقد‌های عملکردی را در آینده نزدیک و بعد از دستیابی آقای کرمی به سلامت، مجددا شروع می‌کنیم.
  شعار سال: غلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شده است.
 
مشاور رسانه‌ای نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تائید این خبر اظهار داشت: تست کرونای نماینده دشتی و تنگستان مثبت اعلام شده است. غلامحسین کرمی هم‌اکنون در منزل در حال استراحت و گذراندن دوران بیماری است.
 
حسین گنجه گفت: با توجه به اوضاع نابسامان ریه ایشان که یادگار شیمیایی دوران جبهه بوده، از هموطنان و هم استانی‌ها برای سلامتی و بهبودی کامل ایشان و همه بیماران التماس دعا داریم.
 
 
 
 
 
 
 
 


توییت کرمی نماینده دشتی و تنگستان درباره خودروی نمایندگان
 
 
 
پایگاه تحلیلی-خبری شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آفتاب نیوز و فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین