پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۲۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
با نمایان شدن بیش از ۸۰ درصد ساختار اصلاح، می‌توان پیش بینی کرد که شاخص کل بورس در این هفته یا هفته بعد به سمت سوئینگ قبلی خود و اعداد بالاتر حرکت کند. البته پیش‌بینی‌ها با درصدی خطا مواجهند.
شعار سال: معامله‌گر بازار‌های داخلی و بین‌المللی گام اول اصلاح با ریزش دراماتیک و پرشتاب تکمیل شد (شاخه w.) شاخص از آن به بعد تا به امروز درحال تکمیل ریزموج‌های لازم برای کف‌سازی و بی‌وزنی بعد از اصلاح قیمتی در کل اصلاح پیچیده است.

اکنون بیش از ۸۰ درصد ساختار اصلاح نمایان شده است و می‌توان با دقت خوبی دست بازار را خواند؛ به این صورت که از همین هفته یا هفته بعد استارت حرکت شاخص کل به سمت سوئینگ قبلی در ۱/ ۲ میلیون واحد و بعد آن به سمت اعداد بالاتر خواهد خورد.

روز دقیق استارت رالی صعودی بعدی شاخص را نمی‌توان تعیین کرد و برآورد‌های زمانی معمولا با درصد خطای بالایی روبه رو هستند، اما به‌نظر می‌رسد درهمان بازه زمانی درنظر گرفته‌شده رالی صعودی شاخص شروع شود. از طرفی در ۴۵ روز گذشته که شاخص کل در اصلاح به سر می‌برد،  دلار گام صعودی انگیزشی خود را شروع کرد که شاخص این عقب‌افتادگی را جبران خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار خبر: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر:  ۱۲۵۰۳۴، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین