پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
هم اکنون ترافیک در باندهای شمالی آزاد راه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز سنگین و این ترافیک ناشی از بازگشت مسافران تابستانی است.
شعارسال: مسعود خوشکام روز جمعه در گفت وگویی افزود: علاوه بر باند شمالی آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین هم اکنون ترافیک سنگینی نیز بر عوارضی های این 2 اتوبان حاکم شده است.

وی تاکید کرد: به جز مسیرهای بیان شده تردد در جاده ترانزیت زنجان - تاکستان و زنجان - میانه و دیگر جاده های اصلی استان زنجان روان و عادی است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیش بینی می شود رفته رفته از میزان حجم ترافیک در آزاد راه های این استان کاسته شود، گفت: خوشبختانه از صبح امروز تاکنون موردی از تصادف که منجر به فوت شود در مسیرهای ارتباطی این استان وجود نداشته است.

خوشکام از همه رانندگان خواست، با صبر و حوصله بیشتری به مسیر خود ادامه دهند تا سفر تابستانی بدون حوادثی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی یادآورشد: فعالیت کارگاه های عمرانی فعال جاده ای تا پنج مهر در همه مسیرهای ارتباطی استان زنجان به منظور رفاه حال مسافران عبوری از استان زنجان متوقف شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ساعت 6 صبح امروز تا 24 نیز تردد همه تریلرها و کامیون ها به آن دسته از وسایط نقلیه سنگینی که حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هستند در آزاد راه زنجان قزوین و برعکس ممنوع شده است.

خوشکام تاکید کرد: مسافران و رانندگان می توانند برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده های استان زنجان از طریق سامانه 1816، 2000241141 و 2000241 یا با شماره 02433772027 به طور شبانه روزی در تماس باشند.

وی افزود: علاوه بر سامانه و شماره بیان شده مسافران می توانند با مراجعه به سایت www.zanjanrah.ir و سایت www.iran141.ir از وضعیت جاده های این استان و کشور مطلع شوند.

هم اکنون 31 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نیز نصب و فعال است.

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزارو 400 کیلومتر نیز راه هم سنگ است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نصر، تاریخ انتشار: جمعه 2 مهر 1395، کد خبر: 57922 ، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین