پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
علی خدایی گفت:برخی از قطعات پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰۴ کیلومتر پروژه در استان زنجان قرار گرفته که حدود ۷۱ درصد پیشرفت دارد.

شعار سال:علی خدایی  گفت:  استاندار زنجان به جد پیگیر اخذ اعتبار مورد نیاز پروژه ۲ خطه کردن مسیر ریلی زنجان به تهران است که در صورت تامین اعتبار روند اجرای پروژه شتاب می گیرد.

مدیرکل راه آهن منطقه  شمال‌غرب کشور گفت: برخی از قطعات پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰۴ کیلومتر پروژه در استان زنجان قرار گرفته که حدود ۷۱ درصد پیشرفت دارد.

خدایی اظهار داشت: همه قطعات این پروژه فعال است و قطعه چهارم این پروژه نسبت به سایر قطعات فعال‌تر بوده و روند اجرای عملیات آن طی می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بدهی هیچ یک از پیمانکاران پروژه ۲ خطه کردن این مسیر ریلی پرداخت نشده است اما پیگیری به صورت جدی انجام می‌شود تا پروژه به سرانجام برسد.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور به پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط راه آهن کشور اشاره کرد و گفت: سال‌های زیادی است این پروژه را پیگیری می‌کنیم و براساس تفاهم نامه انجام شده باید زیرسازی مسیر توسط شهرک صنعتی انجام تا رو سازی آن به راه آهن واگذار شود.

به گفته خدایی، زیرسازی این مسیر هنوز به پایان نرسیده است و در این پروژه باید ۹ کیلومتر ریل گذاری شود.

وی افزود: این مهم مستلزم ایجاد خط فرعی از شبکه راه آهن کشور  است که باید باری برای حمل وجود داشته باشد.

مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب کشور گفت: باید شهرک و استان زنجان بار مورد نیاز سرمایه‌گذار ۹ کیلومتری را تامین کنند و در این صورت رو سازی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

 عملیات اجرایی این طرح که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و سپس سفر هیات دولت در سال ۹۳ به استان زنجان محسوب می شود، که از آبان‌ سال ۹۵ آغاز شده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399، کد خبر:1012439،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین