پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
پیرو انتشار اخبار ستون خوابی، مدیرکل ارشاد هرمزگان ادعای ستون خواری بجای ستون خوابی کرده است. او مدعی شده که این افراد میلگرد‌های این پروژه ناتمام را به سرقت می‌برند. آیا یک فرد در قامت مدیرکل نمی‌فهمد که برای سرقت میلگرد، از بالای ستون اقدام نمی‌کنند و با انداختن یک ستون، اقدام به تخریب آن می‌کنند؟
شعار سال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:آنچه تحت عنوان خوابیدن افرادی در بالای ستون های تالار فرهنگی بندرعباس منتشر شده صحت ندارد و این افراد سارقان میلگرد وآهن آلات این بنا هستند.
 
رضا کمالی زرکانی افزود:  ساخت این تالار  در سال ۸۶ مصوب شد و پس از مدتی عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰متری دریا دستور قضایی برای قلع وقمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال برای این پروژه ملی هزینه شده و پیگیری های امیدوارکننده ای برای ادامه ساخت آن در جریان است که امیدواریم تا پایان مهرماه به نتیجه برسد.

کمالی زرکانی با تایید سرقت میلگرد وآهن آلات این بنای نیمه کاره اظهار داشت: به دلیل صدور دستور قلع و قمع از منظر قانونی بودجه وامکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری آن وجود نداشت که همین موضوع زمینه ساز سرقت آهن آلات شد.

کمالی اظهار داشت : پیش از این نامه نگاری هایی با نیروی انتظامی برای توجه بیشتر به این محل داشته ایم و در مراحلی برای افرادی نیز مرتبط با سرقت آهن آلات پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان شد :حتی در یک مرحله فردی وابسته به یک نهاد خدمات عمومی در ارتباط با سرقت میلگردهای تالار فرهنگی شناسایی شد و با سپردن تعهد، از وی گذشت کردیم.

مشاهده میدانی خبرنگار ایرنا و عکس ها و فیلم های تهیه شده اختصاصی نیز نشان می دهد آنچه در بنای نیمه تمام تالار فرهنگی در جریان است ، ستون خوابی نبوده و در حقیقت ستون خواری است.


 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  11 مهر  1399  ، کدخبر:   84061957 ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
يكي از مشكلاتي كه جامعه ما داره اينه كه حرف ها فقط زده ميشن نه بررسي ميشه نه كسي بهش توجه ميكنه كه بعدا بخواد اثباتش كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین